Bc. Petr Chocholouš

Diplomová práce

Marketingová komunikační kampaň na vybraný projekt

Marketing campaign for selected project
Anotace:
Diplomová práce navrhuje strategická řešení pro udržení stávajících zákazníků reklamní agentury v době hospodářské recese. Klíčovým prostředkem je zážitkový marketing, který práce nejen definuje, ale následně ho uvádí do praxe. Aplikační část se věnuje realizaci strategické marketingové kampani pro udržení portfolia zákazníků. Detailně popisuje realizované eventy a současně navrhuje finančně minimalistické …více
Abstract:
The thesis suggests strategic solutions for retaining existing customers of a advertising agency in times of economic recession. A key tool is event marketing, which is not only defined in the thesis, but is put into practice subsequently. The application part engages in implementing a strategic marketig campaing to keep the customer portfolio. In detail, it describes the events already carried out …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Tomšíková
  • Oponent: Ing. Jitka Veselá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace