Podnikatelský záměr: internetový portál – Marek Jehlička
Marek Jehlička
Diplomová práce
Podnikatelský záměr: internetový portál
Business plan: internet portal
Anotace:
Diplomová práce pojednává o oblasti sociálních komunitních sítí na internetu v České republice. Na téma nahlížím z pozice podnikatele a zkoumám možnosti, jak toto téma využít v komerční prospěch. I proto praktickou část zpracovávám formou podnikatelského záměru, a snažím se zjistit, zda je takto koncipovaný projekt v České republice životaschopný, dlouhodobě rentabilní a konkurenceschopný. Podnikatelský …víceAbstract:
My diploma work discusses the topic of internet social communities in Czech Republic. I look through this topic from the enterpreneur side of view and I am trying to examine how to extract this area for commercial advantage. This is also the reason why I compile the work as a business plan. I am trying to find out if project of this concept is in Czech Republic long-term viable, profitable and competitive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19444
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2010
- Vedoucí: Jitka Srpová
- Oponent: Pavel Skopal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19444
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský plán a tvorba internetového obchodu
Filip Remeník -
Is the popularity of social networking sites affecting formality in business communication? A case study of widespread usage of such social networking sites in a company in the Czech Republic
Barbora PLECHATÁ -
E-business a sociální sítě. Jejich využití v podpoře prodeje
Nikola Míčková -
E-business a sociální sítě. Jejich využití v podpoře prodeje
Zuzana Králová -
E-business a sociální sítě. Jejich využití v podpoře prodeje
Petr Hlaváč -
E-business a sociální sítě. Jejich využití v podpoře prodeje
Zdeněk Humplík -
E-business a sociální sítě. Jejich využití v podpoře prodeje
Martin Popilka -
Plán investice podniku
Vít Kučera