Hodnocení účinnosti marketingových aktivit vybraného hotelu – Ing. Nikola Mrůzková
Ing. Nikola Mrůzková
Diplomová práce
Hodnocení účinnosti marketingových aktivit vybraného hotelu
Efficiency of the hotel marketing activities
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza účinnosti marketingových aktivit vybraného hotelu. Práce se zaměřuje na nástroj komunikačního mixu - podporu prodeje a jeho dopadu na budoucí vývoj hotelu.Abstract:
The aim of Master´s dissertation is to analyze the efficiency of the hotel marketing activities. Thesis focuses on the implemented part of the communication mix, which is the sales support and its impact on the future development.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/8309/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MRŮZKOVÁ, Nikola. \textit{Hodnocení účinnosti marketingových aktivit vybraného hotelu}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/63y3a5/. [citováno 2024-04-23]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Specific Aspects of Nonverbal Communication in the Intercultural Business Environment
Anna Jakubíková -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Social Media as a Tool of Communication Strategy
Shakhlo Strouthou -
Marketingový mix začínajícího podniku
Martin Kahaja -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Barbora Pačesová -
Marketingový mix vybraného podniku
Sára Stopková -
Marketingový mix konkrétního podniku
Eva Motlová -
Marketingový mix vo vybranom podniku poskytujúci služby
Natália Mesárošová