Ing. Nikola Mrůzková

Diplomová práce

Hodnocení účinnosti marketingových aktivit vybraného hotelu

Efficiency of the hotel marketing activities
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza účinnosti marketingových aktivit vybraného hotelu. Práce se zaměřuje na nástroj komunikačního mixu - podporu prodeje a jeho dopadu na budoucí vývoj hotelu.
Abstract:
The aim of Master´s dissertation is to analyze the efficiency of the hotel marketing activities. Thesis focuses on the implemented part of the communication mix, which is the sales support and its impact on the future development.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství