Valerie Tomášková

Diplomová práce

Měření spokojenosti zákazníků vybrané společnosti

Anotace:
Diplomová práce se v teoretické části zabývá zákaznickou spokojeností a popisem metod měření spokojenosti zákazníků, jako jsou model spokojenost-významnost, metoda SERVQUAL, metoda satisfakčních pyramid nebo KANO model. V praktické části na to navazuje aplikace těchto metod na dotazníkové šetření zjišťující spokojenost zákazníků se službami společnosti Less Mess Storage a jeho následné vyhodnocení …více
Abstract:
The diploma thesis deals in the theoretical part with customer satisfaction and a description of methods for measuring customer satisfaction, such as the satisfaction-significance model, the SERVQUAL method, the satisfaction pyramid method or the KANO model. In the practical part, this is followed by the application of these methods to a questionnaire survey to determine customer satisfaction with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty