Měření spokojenosti zákazníků vybrané společnosti – Valerie Tomášková
Valerie Tomášková
Diplomová práce
Měření spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Anotace:
Diplomová práce se v teoretické části zabývá zákaznickou spokojeností a popisem metod měření spokojenosti zákazníků, jako jsou model spokojenost-významnost, metoda SERVQUAL, metoda satisfakčních pyramid nebo KANO model. V praktické části na to navazuje aplikace těchto metod na dotazníkové šetření zjišťující spokojenost zákazníků se službami společnosti Less Mess Storage a jeho následné vyhodnocení …víceAbstract:
The diploma thesis deals in the theoretical part with customer satisfaction and a description of methods for measuring customer satisfaction, such as the satisfaction-significance model, the SERVQUAL method, the satisfaction pyramid method or the KANO model. In the practical part, this is followed by the application of these methods to a questionnaire survey to determine customer satisfaction with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Projektové řízení inovací
Práce na příbuzné téma
-
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
How UX/UI contributes to customer satisfaction
Lizaveta Bykava -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Alexandra Ambrozová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Kundera Kundera -
Výzkum zákaznické spokojenosti firmy ARCH consulting s.r.o.
Dominik Dlouhý -
Měření spokojenosti zákazníků Dolní oblasti Vítkovice
Lukáš Landu -
Zpracování dat z monitoringu zákaznické spokojenosti jako součást řízení kvality
Marie Antonia Thomsenová -
Měření zákaznické spokojenosti v autoservisu, vyhodnocování a
Martin Srp