Anna Kabíčková

Diplomová práce

Problematika corporate identity České republiky a její význam pro diplomacii země

The Issue of the Corporate Identity of the Czech Republic and its significance for the country´s diplomacy
Anotace:
Teorie vytváření konkurenceschopné identity státu vznikla na základě principu řízení značky a zkušeností s rozvojem konceptu korporátní identity společností. Potřeba státu definovat a řídit vlastní identitu je stále aktuálnější s rozvojem globalizace. Jednotná, správně komunikovaná a řízená identita vede k vylepšení pověsti země, zvýšení přílivu zahraničních investic, zájmu turistů o tuzemské destinace …více
Abstract:
The Competitive Identity Theory of the state emerged from the concept of brand management and corporate identity management. The need for the state to identify and manage its own identity is ever more current with the development of globalisation. A unified, properly communicated and managed identity leads to enhanced reputation for the country, with an increased inflow of direct foreign investment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2014
  • Vedoucí: Jiří Mikeš
  • Oponent: Martin John David Quigley

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/58165