Problematika corporate identity České republiky a její význam pro diplomacii země – Anna Kabíčková
Anna Kabíčková
Master's thesis
Problematika corporate identity České republiky a její význam pro diplomacii země
The Issue of the Corporate Identity of the Czech Republic and its significance for the country´s diplomacy
Anotácia:
Teorie vytváření konkurenceschopné identity státu vznikla na základě principu řízení značky a zkušeností s rozvojem konceptu korporátní identity společností. Potřeba státu definovat a řídit vlastní identitu je stále aktuálnější s rozvojem globalizace. Jednotná, správně komunikovaná a řízená identita vede k vylepšení pověsti země, zvýšení přílivu zahraničních investic, zájmu turistů o tuzemské destinace …viacAbstract:
The Competitive Identity Theory of the state emerged from the concept of brand management and corporate identity management. The need for the state to identify and manage its own identity is ever more current with the development of globalisation. A unified, properly communicated and managed identity leads to enhanced reputation for the country, with an increased inflow of direct foreign investment …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58165
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2014
- Vedúci: Jiří Mikeš
- Oponent: Martin John David Quigley
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58165
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní politika a diplomacie
Práce na příbuzné téma
-
Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím Corporate Designu
Ivo SVEJKOVSKÝ -
Analýza mediálního diskurzu ledního hokeje ve vztahu k formování národní identity České a Slovenské republiky po rozpadu Československa
Marie Šmýrová -
Právní úprava digitální identity a její současný vývoj
Karel Pelikán -
Firemní identity v českém zbrojním průmyslu na příkladu České Zbrojovky Uherský Brod
Vojtěch Jagoš -
Analýza způsobů a míry využití Bankovní identity a jejích alternativ v České republice
Stanislav Konopásek -
European Identity in the Czech Republic in the Context of the 2008 Economic Crisis
Ľubica Šebeňová -
Regional identity: The Role of the Czech Republic and Poland in maintaining Sorbian identity
Maëla BARÇON -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko