Lucie Mikšovská
Master's thesis
Znovuuvedení minerální vody IDA na český trh
Revitalization of the mineral water IDA to the Czech market
Abstract:
Minerální voda Ida bývala ve svých dobách jednou z nejsilnějších značek na českém trhu minerálních vod. Avšak následkem bankrotu výrobce v roce 2000 byla produkce minerální vody ukončena. V posledních pár letech se začínají objevovat snahy znovu obnovit výrobu a prodej minerální vody IDA. Cílem této diplomové práce je analyzovat možnosti revitalizace minerální vody IDA především zhodnocením aktuální …moreAbstract:
Mineral water IDA used to be one of the most famous brands on the mineral water market in Czech Republic. However, due to the bankruptcy in 2000, the production of Ida was canceled. In last few years, attempts to restore production have started appearing. The main goal of the thesis is to analyze a possibility of mineral water Ida revitalization, doing so mainly by assessing Czech mineral water market …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/61669
Thesis defence
- Date of defence: 11. 9. 2013
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Milan Prause
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/61669
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Relaunch značky Flora v kategórii margarínov
Tatiana Titková -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Rebranding and Marketing Communication
Yulia Zubenko -
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Rebranding and Marketing Communication
Yuru Shi -
Rebranding and Marketing Communication
Kseniia Pidgorna -
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo