Fenomén slev na počátku nového milénia – Lenka Ducháčová
Lenka Ducháčová
Bakalářská práce
Fenomén slev na počátku nového milénia
The discount phenomenon at the beginning of the new millennium
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je výzkum chování spotřebitele v závislosti na slevových nabídkách. V teoretické části je definováno nákupní chování a druhy cen, se zaměřením na magické slovo ZDARMA. V další části je poskytnut pohled do zákulisí nízkých cen v obchodních řetězcích a představen vývoj českých obchodních sítí spolu s rostoucí nabídkou slev na českém trhu. Zvláštní kapitola je věnována slevovým …víceAbstract:
This bachelor's thesis aims to research into the consumer behaviour with respect to sales and discounts. The theoretical part provides the definition of consumer behaviour and forms of sales and discounts, focusing on the phrase "for FREE". The next part takes a look "under the bonnet" of low prices in retail chains and introduces Czech retail chains and their recent development along with the continuously …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26669
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: Hana Chylíková
- Oponent: Vladimíra Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26669
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online impulsive buying behaviour in India
Swaroop Muralinathan -
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
Juana Asamoah Buabeng -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
Emmanuel Paul Kane -
Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market
Sruthish Sivakumar -
Purchasing Behaviour of Generation Z within Cosmetics Industry in the Czech Market
Veronika Medková -
Slevové portály a jejich místo v marketingu poskytovatele slev
Andrea Krobová