Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace – Charlotte Kanyzová
Charlotte Kanyzová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Marketing Communication of Selected Non-profit Organization
Anotácia:
Cílem mé bakalářské práce je zjištění stávající marketingové komunikace vybrané neziskové organizace a následné podání návrhu na její zlepšení. Práce je rozčleněna na dvě dílčí části - teoretickou a praktickou část. V první části je definován neziskový sektor, marketingová komunikace a její části. Následuje charakteristika a postupy marketingového výzkumu. V praktické části jsou provedeny analýzy na …viacAbstract:
My bachelor's thesis aim is to find out the current marketing communication of a selected non-profit organization and then sudmit a proposal for its improvement. The work is divided into two parts - theoretical and practical part. The first part defines the non-profit sector, marketing communication and its parts. The following are the characteristics and procedures of marketing research. In the practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kanyzová, Charlotte. Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová