Martina BABILONOVÁ
Bakalářská práce
Nature vs Nurture
Nature vs Nurture
Anotace:
V této bakalářské práci se zabývám vlivem genetiky a prostředí na vývoj jedince. V první části jsem se zaměřila na běžné složky lidského života, jako je agresivita, altruismus, sexualita či náboženství. Druhou část jsem věnovala inteligenci, myšlení, vnímání a učení. V závěru se věnuji debatě ?nature vs nurture? v anglicky mluvících zemích.Abstract:
In this bachelor theses I deal with the influence of genetics and environment on the development of the individual. In the first part I focused on the normal component of human life such as aggression, altruism, sexuality or religion. The second part is devoted to intelligence, thinking, perception and learning. At the end I deal of the debate ?nature vs nurture? in English speaking countries.Klíčová slova
Genetika výchova agresivita altruismus sexualita náboženství inteligence myšlení vnímání učení.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2012
Zveřejnit od: 11. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Dr. Vladimír Šiler
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BABILONOVÁ, Martina. Nature vs Nurture. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.6.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 6. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk a literatura - Základy společenských věd
Práce na příbuzné téma
-
Dívat se jinýma očima: Hledání skutečnosti viděného prostřednictvím podvědomých systémů našeho myšlení a vnímání
Viktorie ŠUPOLOVÁ -
Estetická výchova jako cesta k autonomnímu vnímání výtvarných děl v současném světě umění
Ota Blažek -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová -
Prostojové učení v procesu učení žáků SOV
Patrik Mateovič -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Děti se specifickými poruchami učení a jejich metody učení
Dominika Novotná