Konkurenční prostředí malých pivovarů – Bc. Kristýna Vepřeková
Bc. Kristýna Vepřeková
Bakalářská práce
Konkurenční prostředí malých pivovarů
Competitive environment in the microbrewery market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza zhromážděných dat o výrobě piva a historii pivovarnictví v ČR. Konkrétním malým pivovarům v Moravskosleském kraji je pozornost věnována v analytické části práce, kde blíže specifikujeme jejich výrobu a podnikatelskou strategii.Abstract:
The aim of this thesis is to analyze the collected data on the production of beer and brewing history in the Czech Republic and its subsequent development until today, where we examine the competitive environment of the selected organizations. Attention is paid to specific small breweries in the Moravian-Silesian region in the analytical part of the work where we specify more about their production …víceKlíčová slova
konkurence nabídka poptávka pivovarniství trh competition supply demand brewing market
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12127/vsh_b_a2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2017
- Vedoucí: PhDr. Jan Máče, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eliška Smotlachová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VEPŘEKOVÁ, Kristýna. \textit{Konkurenční prostředí malých pivovarů}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/64hx27/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
The global semiconductor shortage crisis – Why the high demand isn’t met by supply, a sign of a bigger crisis or a standalone issue?
Martin Bok -
Tvorba dokumentů fiktivního obchodního případu (poptávka, nabídka, kupní smlouva)
Lucie KUBIŠOVÁ -
Market entry strategy of Ben & Jerry’s to the Russian market: is there market for a sustainable brand in the Russian Federation?
Gasan Gasanov -
Descriptive Analysis of Money Market and Capital Market in a selected country
Elnur Ibrahimov -
The Regulatory Culture of the Italian Energy Market: a potentional conflict with the vision of market liberalization?
Lukas Grossi -
Market Entry Strategy for Huawei into the Central European Market
Mengze Shao -
Organized Retail Investors in the US Financial Market - how GME and AMC influence market efficiency
Mick Wannink -
"Market Entry Strategies The Case of Heper Lighting Entering the UK Market."
Doǧukan Aydin