Strategie společnosti James Cook Languages při vstupu na zahraniční trhy – Lucie Krumpholcová
Lucie Krumpholcová
Bakalářská práce
Strategie společnosti James Cook Languages při vstupu na zahraniční trhy
Expansion Strategy to Foreign markets: James Cook Languages
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou expanze společnosti James Cook Languages s.r.o. na zahraniční trhy. V první části práce jsou popsána teoretická východiska, která jsou v druhé a třetí části aplikována. Výstupem je výběr vhodného trhu právě pro tuto společnost.Abstract:
This bachelor thesis analyses expansion to foreign markets in case of language company James Cook Languages. In the first part, it explains theoritical approaches that are applied later on in the thesis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73070
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2018
- Vedoucí: Eva Křenková
- Oponent: Martin Borl
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73070
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Internacionalizace malých a středních podniků v oblasti svářečské techniky
Martina Bonaconzová -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets
Liudmila Fomenko -
Business strategy for a company entering foreign markets
Zhanara Osmonova -
Foreign Direct Investments as a Tool for Foreign Market Penetration
Anastasiia Onyshchenko -
E-Commerce as a Foreign Markets Entry Strategy
Ali Kasimov -
Production relocation and foreign markets expansion analysis - a case study
Karina Pak -
Helping a Football Company to penetrate Foreign Markets: defining an International Development Strategy
Patrik Vala