Ing. Sarath Thulaseedharan Mallika

Diplomová práce

Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd

Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Anotace:
The aim of the thesis is to recommend a better social media marketing strategy to Royad Global, Kakat Impex Private Limited, Kerala, India for achieving effective Brand communication. Thesis will focus on existing social media marketing strategies adopted by Royad Global, a living technology company based in India with operations in Doha, Qatar. Theoretical part of the thesis will focus more on explaining …více
Abstract:
The aim of the thesis is to recommend a better social media marketing strategy to Royad Global, Kakat Impex Private Limited, Kerala, India for achieving effective Brand communication. Thesis will focus on existing social media marketing strategies adopted by Royad Global, a living technology company based in India with operations in Doha, Qatar. Theoretical part of the thesis will focus more on explaining …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/d2szx/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2020
  • Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
  • Oponent: doc. RNDr. Ing. Roman Šperka, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Economics and Management