Bc. Klára Glajchová

Bachelor's thesis

Marketingový plán podniku

The marketing plan of company
Abstract:
V této práci se zaměřuji na marketingový plán společnosti Bosch. Teoretická část obsahuje popis marketingu a aplikovaných analýz. Praktická část je zaměřena právě na tyto analýzy. Tyto analýzy se zaměřují na postavení podniku na trhu, na konkurenci apod. V praktické části jsem také zvolila metodu šetření dotazníkem. Další metodou byl rozhovor, který přiblížil marketing společnosti. Na základě použitých …more
Abstract:
In this bachelor thesis I focus on the marketing plan of the Bosch company. The theoretical part contains the characterization and analyses of the company. The practical part deals with these analyses. These analyses focus on the position of the company on the market and also on its competition and so on. In the practical part I have chosen the questionnaire method of research. The next method is an …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
  • Reader: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management