Bc. Klára Glajchová
Bachelor's thesis
Marketingový plán podniku
The marketing plan of company
Abstract:
V této práci se zaměřuji na marketingový plán společnosti Bosch. Teoretická část obsahuje popis marketingu a aplikovaných analýz. Praktická část je zaměřena právě na tyto analýzy. Tyto analýzy se zaměřují na postavení podniku na trhu, na konkurenci apod. V praktické části jsem také zvolila metodu šetření dotazníkem. Další metodou byl rozhovor, který přiblížil marketing společnosti. Na základě použitých …moreAbstract:
In this bachelor thesis I focus on the marketing plan of the Bosch company. The theoretical part contains the characterization and analyses of the company. The practical part deals with these analyses. These analyses focus on the position of the company on the market and also on its competition and so on. In the practical part I have chosen the questionnaire method of research. The next method is an …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/r29oy/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
- Reader: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Strategická analýza divize Automotive společnosti Matrix a.s.
Jan Švarc -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Denisa Rathouská -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Dominika Žitníková -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Romana Píchová -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Liliana Kopicová -
Finanční a strategická analýza společnosti Matrix, a.s.
Lenka Pavlousková -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Jan Dvořák -
SWOT analýza firmy se zaměřením na zlepšení komunikace se zákazníkem
Zlata Plouharová