Technologicko-ekonomické aspekty obsluhy traťového úseku – Bc. Eva Kunešová
Bc. Eva Kunešová
Master's thesis
Technologicko-ekonomické aspekty obsluhy traťového úseku
Technological and economic aspects of the operation of a railway track section
Abstract:
Diplomová práce se zabývá technologicko-ekonomickými aspekty obsluhy jednotlivých traťových úseků v obvodu Provozního pracoviště Praha-Uhříněves. Analyzuje stav systému obsluhy v současné době a po navrhované optimalizaci. Závěrem vyhodnocuje navržená technologická a ekonomická hlediska obsluhy traťových úseků.Abstract:
This master thesis work is focused on a technological and economic aspects of the operation of the individual railway track sections in Prague-Uhrineves. This thesis analyzes the state of the operation system in the current state and after a proposed optimization. The final part of this work evaluates proposed technological and economic aspects of the operation of the individual railway track section …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2014
- Supervisor: doc. Ing. Jaromír Široký, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kunešová, Eva. Technologicko-ekonomické aspekty obsluhy traťového úseku. Pardubice, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / field:
Transport Engineering and Communications / Transport Technology and Control
Theses on a related topic
-
Optimalizace traťového úseku Olomouc - Šumperk v km 25,7 - 28,652
David Živný -
Optimalizace traťového úseku Nýřany - Heřmanova Huť v km 2,7 - 5,5
Trong Tan Nguyen -
Optimalizace traťového úseku Hanušovice - Jeseník v km 0,7 - 3,5
Martin Schneider -
Optimalizace traťového úseku Krahulov - Okříšky v km 58,8-61,1
Jan Vaněk -
Návrh optimalizace traťového úseku Holice - Borohrádek v km 43,7 - 46,750
Miloš Provázek -
Studie možností optimalizace traťového úseku Pelhřimov-Nová Cerekev
Lucie Kratochvílová -
Optimalizace traťového úseku Třebíč - Krahulov v km 50,3-53,0
Matěj Ludvík -
Optimalizace traťového úseku Krnov – Brantice
Tomáš Kotek