Bc. Monika Báčová

Diplomová práce

Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací

Happiness for sale - commercialization of happiness and the role of marketing communications
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou štěstí v souvislosti zesilujícího konzumenství a étosu hédonismu, intenzivně podporovaného nástroji marketingové komunikace. Zaměřuje se na vybrané koncepce pojmu štěstí z pohledu sociologického a psychologického a současně i roli konzumního životního stylu v dosahování štěstí a spokojenosti. Představuje možnosti měření štěstí. Zabývá se stavem a vývojem spotřební …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of happiness in the context of swelling consumerism and hedonic ethos, which are intensely supported by tools of marketing communication. The theoretical part of the project focuses on chosen aspects of the prospect of happiness from the sociological and psychological points of view, and it analyses the role of consumerism in pursuit of happiness. The diploma …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma