Lucie Vysloužilová

Bachelor's thesis

Informovanost studentů sociální pedagogiky o fenoménu sexting

The Awereness of Social Pedagogy Students of the Phenomenom of Sexting
Abstract:
Tato bakalářská práce s názvem "Informovanost studentů sociální pedagogiky o fenoménu sexting" se zaměřuje na zkoumání informovanosti o tomto rizikovém chování. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je definováno co je kyberšikana, vyjmenování a definování typů kyberšikany, dále je zde v samostatné kapitole rozebrán sexting a také je zde popsána prevence, před tímto rizikovým chováním …more
Abstract:
This bachelor thesis named "The Awareness of the Social Education Students about a Sexting Phenomenon" is focused on the evaluation of this risky behaviour. The work is split into two pars. The theoretical one consists of the cyberbullying definition, the list of cyber-bullying types including a sexting explained in a solo chapter. The prevention against this kind of risky behaviour is further explained …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2015
Accessible from:: 29. 4. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Anna Šafránková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Vysloužilová, Lucie. Informovanost studentů sociální pedagogiky o fenoménu sexting. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 29. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Bachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.