Metodika 3A při analýze výuky ve výtvarné výchově – Bc. Lucie Voborná
Bc. Lucie Voborná
Diplomová práce
Metodika 3A při analýze výuky ve výtvarné výchově
The 3A procedure in analysing art education instruction
Anotace:
Diplomová práce „Metodika 3A při analýze výuky ve výtvarné výchově“ se zabývá analýzou výukových situací výtvarné výchovy, hodnocením jejich kvality a odhalováním didaktických formalismů. Navazuje na aktuální výzkumnou snahu o efektivní propojení vzdělávací teorie a praxe. Neustálý rozvoj a zdokonalování metodologie dal podnět pro vytvoření metodiky 3A. Jejím cílem je na základě konceptové analýzy …víceAbstract:
The diploma thesis "The 3A procedure in analysing art education instruction" deals with analysis of the instructional situations of art education, evaluation of their quality and detection of didactic formalisms. It builds on current research effort of effective linking of educational theory and practice. Continuous development and improvement of methodology have given a stimulus for the creation of …víceKlíčová slova
Metodika 3A výtvarná výchova výuková situace konceptová analýza kvalita výuky vícepřípadová studie didaktická transformace obsahu didaktické formalismy 3A procedure art education instructional situation content analysis instructional quality multiple-case study didactic content transformation didactic formalisms
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bc59q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2016
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jan Slavík, CSc.
- Oponent: doc. PaedDr. Hana Stadlerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství výtvarné výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Reflexe jako nástroj procesů rozvíjení didaktických znalostí obsahu
Jana Chocholatá -
Didaktická transformace při použití schémat a obrázků ve výuce funkční biologie člověka na základní škole
Hana ČURDOVÁ -
Didaktická transformace tématu Ochrana přírody v regionu školy
Klára Konečná -
Didaktická transformace tématu Bylinky neboli zelené koření
Katrin Svobodová -
Nonverbální prvky v učebnicích zeměpisu jako nástroj didaktické transformace
Tomáš Janko -
Didaktická znalost obsahu ve výuce českého jazyka se zaměřením na literární výchovu
Veronika VESELÁ -
Návrh na transformaci vzdělávacího obsahu s názvem Regiony světa na herní systém s rozvojem mezipředmětových vztahů a klíčových kompetencí
Petr Beran -
Didaktická transformace učiva praktického vyučování v oboru vzdělání Logistické a finanční služby
Jana Konečná