Metodika 3A při analýze výuky ve výtvarné výchově – Bc. Lucie Voborná
Bc. Lucie Voborná
Master's thesis
Metodika 3A při analýze výuky ve výtvarné výchově
The 3A procedure in analysing art education instruction
Abstract:
Diplomová práce „Metodika 3A při analýze výuky ve výtvarné výchově“ se zabývá analýzou výukových situací výtvarné výchovy, hodnocením jejich kvality a odhalováním didaktických formalismů. Navazuje na aktuální výzkumnou snahu o efektivní propojení vzdělávací teorie a praxe. Neustálý rozvoj a zdokonalování metodologie dal podnět pro vytvoření metodiky 3A. Jejím cílem je na základě konceptové analýzy …moreAbstract:
The diploma thesis "The 3A procedure in analysing art education instruction" deals with analysis of the instructional situations of art education, evaluation of their quality and detection of didactic formalisms. It builds on current research effort of effective linking of educational theory and practice. Continuous development and improvement of methodology have given a stimulus for the creation of …moreKeywords
Metodika 3A výtvarná výchova výuková situace konceptová analýza kvalita výuky vícepřípadová studie didaktická transformace obsahu didaktické formalismy 3A procedure art education instructional situation content analysis instructional quality multiple-case study didactic content transformation didactic formalisms
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/bc59q/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 5. 2016
- Supervisor: doc. PaedDr. Jan Slavík, CSc.
- Reader: doc. PaedDr. Hana Stadlerová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy
Theses on a related topic
-
Reflexe jako nástroj procesů rozvíjení didaktických znalostí obsahu
Jana Chocholatá -
Didaktická transformace při použití schémat a obrázků ve výuce funkční biologie člověka na základní škole
Hana ČURDOVÁ -
Didaktická transformace tématu Bylinky neboli zelené koření
Katrin Svobodová -
Didaktická transformace tématu Ochrana přírody v regionu školy
Klára Konečná -
Nonverbální prvky v učebnicích zeměpisu jako nástroj didaktické transformace
Tomáš Janko -
Didaktická znalost obsahu ve výuce českého jazyka se zaměřením na literární výchovu
Veronika VESELÁ -
Návrh na transformaci vzdělávacího obsahu s názvem Regiony světa na herní systém s rozvojem mezipředmětových vztahů a klíčových kompetencí
Petr Beran -
Didaktická transformace učiva praktického vyučování v oboru vzdělání Logistické a finanční služby
Jana Konečná