Web 2.0 - charakteristika a služby – Bc. Adam Zbiejczuk
Bc. Adam Zbiejczuk
Diplomová práce
Web 2.0 - charakteristika a služby
Web 2.0
Anotace:
Diplomová práce se zabývá fenoménem Web 2.0 – sociálními weby. Popisuje jejich vznik a rozšíření a specifikuje jejich charakter, podobu a určující vlastnosti: změnu komunikačního modelu, setření hranice mezi autory a konzumenty, participaci uživatelů, reputační systémy a přesun od desktopových aplikací k webovým službám. Teorie je dokumentována a argumentována na případových studiích služeb, na nichž …víceAbstract:
The Master's Thesis is engaged in the Web 2.0 phenomenon – social networks. It describes their origin, rise and expansion, and specifies their characteristics: change in communication systems, blurring of the borderline between author and consumer, user participation, reputation systems and shift from desktop application to web services. The theory is challenged and documented on case studies of web …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cwf25/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2007
- Vedoucí: Mgr. David Kořínek
- Oponent: doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Reputační systém IP adres s využitím dat honeypotů
Ester Rei -
Kooperativní reputační systémy v bezdrátových sensorových sítích
Juraj Ďaďo -
Reputační systémy - vliv na rozhodování zákazníka
Matěj Štěpánek -
Reputační systémy v bezdrátových sensorových sítích
Petr Soběslavský -
Analýza konceptu web 2.0 a návrh využití jeho technologií a služeb v knihovně
Jan Kamenický -
Web 2.0 a veřejný prostor v postmoderním kontextu
Michal LEDWOŃ -
Web 2.0
Pavel Vítek -
Využití serveru www.o2extra.cz k propojení marketingových a komunikačních aktivit společnosti Telefónica O2 Czech Republic
Lukáš Havlena