Bc. Jakub Nedorost

Diplomová práce

Online marketingová strategie vybraného podniku

Online Marketing Strategy of Selected Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou online marketingové strategie. Cílem práce je navržení online komunikační strategie pro B2B podnik, jehož obchodní činností je prodej reklamních a dárkových předmětů. V první části jsou představena teoretická východiska online marketingu, následně jsou podrobněji rozebrány vybrané nástroje online marketingu. Teoretická část je zakončena kapitolou, která popisuje …více
Abstract:
This diploma thesis explores the issue of online marketing strategy. The aim of the thesis is to design an online communication strategy for a B2B company whose business is the sale of promotional and gift items. In the first part of the thesis, the theoretical basis of online marketing is introduced, followed by a more thorough description of chosen tools of online marketing. The theoretical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Klára Antlová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Nedorost, Jakub. Online marketingová strategie vybraného podniku. Liberec, 2017. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta