Online marketingová strategie vybraného podniku – Bc. Jakub Nedorost
Bc. Jakub Nedorost
Master's thesis
Online marketingová strategie vybraného podniku
Online Marketing Strategy of Selected Company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou online marketingové strategie. Cílem práce je navržení online komunikační strategie pro B2B podnik, jehož obchodní činností je prodej reklamních a dárkových předmětů. V první části jsou představena teoretická východiska online marketingu, následně jsou podrobněji rozebrány vybrané nástroje online marketingu. Teoretická část je zakončena kapitolou, která popisuje …moreAbstract:
This diploma thesis explores the issue of online marketing strategy. The aim of the thesis is to design an online communication strategy for a B2B company whose business is the sale of promotional and gift items. In the first part of the thesis, the theoretical basis of online marketing is introduced, followed by a more thorough description of chosen tools of online marketing. The theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 12. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Klára Antlová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Nedorost, Jakub. Online marketingová strategie vybraného podniku. Liberec, 2017. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Enterprise Marketing
Theses on a related topic
-
Online komunikační strategie Litovelské kavárny
Filip Pospíšil -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online komunikační strategie společnosti Zalando
Tereza Rohová -
Návrh online marketingové komunikační strategie
Michal Kopecký -
Tvorba online komunikační strategie pro značku Europarfemy.cz
Polina Halytska -
Návrh online komunikační strategie nového e-shopu společnosti ELKOV elektro
Michal Skryja -
Online komunikační strategie s důrazem na sociální sítě realitní kanceláře
Nikola Jurasová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights