Budování osobního brandu digitálních nomádů v online prostředí – Eliška Procházková
Eliška Procházková
Bachelor's thesis
Budování osobního brandu digitálních nomádů v online prostředí
Building the Personal Brand of Digital Nomads in the Online Environment
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá budováním osobního brandu v online prostředí se zaměřením na novodobý trend digitálního nomádství, tedy životní styl jednotlivců, kteří kombinují práci a cestování. Hlavním cílem práce je objasnit, zda má pro digitální nomády smysl věnovat se budování osobního brandu v online prostředí, zjistit postoje digitálních nomádů k budování osobní značky online a zhodnocení případných …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with building a personal brand in the online environment with a focus on the modern trend of digital nomadism, the lifestyle of individuals who combine work and travel. The main aim of the thesis is to clarify whether it makes sense for digital nomads to engage in personal branding in an online environment, to identify digital nomads' attitudes towards building a personal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Kamila Gamalová, MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PROCHÁZKOVÁ, Eliška. \textit{Budování osobního brandu digitálních nomádů v online prostředí}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/65qzus/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Procházková, Eliška. Budování osobního brandu digitálních nomádů v online prostředí. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Digitální nomádství: Jak mění podnikatelské prostředí a trh práce
Eliška Knížková -
Digitální nomádství jako životní styl, fenomén dnešní moderní doby
Julie SALABOVÁ -
Work life balance se zaměřením na digitální nomádství
Alice Chalupská -
Digitální nomádství v ČR
Jana Kolínská -
Digitální nomádství - sociologické aspekty digitalizace
Marta Hnízdová -
Digitální nomádství
Veronika Petráková -
Digitální nomádství – management, řízení lidí na dálku
Nela Ďopanová -
Digitální nomádství jako nový sociální fenomén
Luboš Konečný