Eliška Procházková

Bakalářská práce

Budování osobního brandu digitálních nomádů v online prostředí

Building the Personal Brand of Digital Nomads in the Online Environment
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá budováním osobního brandu v online prostředí se zaměřením na novodobý trend digitálního nomádství, tedy životní styl jednotlivců, kteří kombinují práci a cestování. Hlavním cílem práce je objasnit, zda má pro digitální nomády smysl věnovat se budování osobního brandu v online prostředí, zjistit postoje digitálních nomádů k budování osobní značky online a zhodnocení případných …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with building a personal brand in the online environment with a focus on the modern trend of digital nomadism, the lifestyle of individuals who combine work and travel. The main aim of the thesis is to clarify whether it makes sense for digital nomads to engage in personal branding in an online environment, to identify digital nomads' attitudes towards building a personal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Kamila Gamalová, MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Procházková, Eliška. Budování osobního brandu digitálních nomádů v online prostředí. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace