Budování osobního brandu digitálních nomádů v online prostředí – Eliška Procházková
Eliška Procházková
Bakalářská práce
Budování osobního brandu digitálních nomádů v online prostředí
Building the Personal Brand of Digital Nomads in the Online Environment
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá budováním osobního brandu v online prostředí se zaměřením na novodobý trend digitálního nomádství, tedy životní styl jednotlivců, kteří kombinují práci a cestování. Hlavním cílem práce je objasnit, zda má pro digitální nomády smysl věnovat se budování osobního brandu v online prostředí, zjistit postoje digitálních nomádů k budování osobní značky online a zhodnocení případných …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with building a personal brand in the online environment with a focus on the modern trend of digital nomadism, the lifestyle of individuals who combine work and travel. The main aim of the thesis is to clarify whether it makes sense for digital nomads to engage in personal branding in an online environment, to identify digital nomads' attitudes towards building a personal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Procházková, Eliška. Budování osobního brandu digitálních nomádů v online prostředí. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digitální nomádství: Jak mění podnikatelské prostředí a trh práce
Eliška Knížková -
Digitální nomádství jako životní styl, fenomén dnešní moderní doby
Julie SALABOVÁ -
Work life balance se zaměřením na digitální nomádství
Alice Chalupská -
Digitální nomádství v ČR
Jana Kolínská -
Digitální nomádství - sociologické aspekty digitalizace
Marta Hnízdová -
Digitální nomádství
Veronika Petráková -
Digitální nomádství – management, řízení lidí na dálku
Nela Ďopanová -
Digitální nomádství jako nový sociální fenomén
Luboš Konečný