Eliška Silná

Bakalářská práce

Konkurenční strategie při vstupu podniku na zahraniční trh

Competitive Strategies to Enter Foreign Markets
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá stanovením vhodné konkurenční strategie firmy SAMYČKA s.r.o. a přináší praktická doporučení ke zlepšení konkurenčního postavení společnosti na zahraničním trhu. Práce je rozčleněna do několika dílčích částí. V teoretické části jsou nejprve charakterizovány základní pojmy, které se vztahují ke konkurenci jako takové, a to především za pomoci odborné literatury. Dále je v teoretické …více
Abstract:
The thesis deals with a determination of the right competitive analysis for SAMYČKA Ltd. and recommends practical ways to improve its competitive position on the foreign market. The thesis is divided into several parts. Firstly, the theoretical part defines basic concepts related to a competitive strategy the way technical literature understands it. This part also analyzes concepts of a foreign market …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Světlana Myslivcová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Silná, Eliška. Konkurenční strategie při vstupu podniku na zahraniční trh . Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technická univerzita v Liberci

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management mezinárodního obchodu