Kommunikative Aufgaben beim Fremdsprachenlernen - Rolle und Strategien im Deutschunterricht, bezogen auf die 8. und 9. Klasse der Grundschule. – Petra ŘEHÁKOVÁ
Petra ŘEHÁKOVÁ
Diplomová práce
Kommunikative Aufgaben beim Fremdsprachenlernen - Rolle und Strategien im Deutschunterricht, bezogen auf die 8. und 9. Klasse der Grundschule.
Communication tasks in teaching foreign languages - Roles and strategies in teaching German language - relating to 8th and 9th class at basic school.
Abstract:
This paper deals with ?communicative tasks? in teaching foreign languages. In the theoretical part the communicative tasks are being defined and a method task-based teaching is presented. The role of communicative tasks in the national and European educational documents is also being examined. In this context, interconnection of tasks with a description of A Common European Framework of Reference for …víceAbstract:
Diese Arbeit beschäftigt sich mit den "kommunikativen Aufgaben" im Fremdsprachenunterricht und untersucht die Rolle der Aufgabenorientierung und der dabei eingesetzten Strategien. Gezielt ist sie auf den Grundschulunterricht und das Fach Deutsch. Im praktischen Teil wurden die erworbenen Erkenntnisse in einer Lehrwerkanalyse umgesetzt. Die Analyse konzentrierte sich auf die ausgewählten kommunikativen …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 11. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 12. 2009
- Vedoucí: PhDr. Šárka Blažková Sršňová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŘEHÁKOVÁ, Petra. \textit{Kommunikative Aufgaben beim Fremdsprachenlernen - Rolle und Strategien im Deutschunterricht, bezogen auf die 8. und 9. Klasse der Grundschule.}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/660vqa/.
Jak správně citovat práci
ŘEHÁKOVÁ, Petra. Kommunikative Aufgaben beim Fremdsprachenlernen - Rolle und Strategien im Deutschunterricht, bezogen auf die 8. und 9. Klasse der Grundschule.. Ústí nad Labem, 2009. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 11. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství cizích jazyků pro ZŠ - německý jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Kommunikative Strategien im Deutschunterricht
Karolína PLZÁKOVÁ -
Kommunikative Strategien im Deutschunterricht
Karolína PLZÁKOVÁ