Význam a využití fiktivních nákupů – Bc. Renata BOUZKOVÁ
Bc. Renata BOUZKOVÁ
Master's thesis
Význam a využití fiktivních nákupů
The meaning and use of fictitious purchases.
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je prostřednictvím metody fiktivních nákupů zhodnotit kvalitu poskytovaných služeb ve vybrané prodejní jednotce. Cílem je identifikovat nedostatky a navrhnout možná řešení těchto nedostatků. Pro práci byl zvolen obchodní dům PRIOR v Českých Budějovicích. Celkem bylo provedeno 24 fiktivních nákupů, které byly realizovány v měsících říjen, listopad a prosinec 2017.Abstract:
The aim of this diploma thesis is to evaluate the quality of the services provided in the selected sales unit by means of mystery shopping. The aim is to identify shortcomings and suggest possible solutions to them. The department store called PRIOR in České Budějovice was chosen for the work. A total of 24 mystery shoppings were made in October, November and December 2017.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOUZKOVÁ, Renata. Význam a využití fiktivních nákupů. Č. Budějovice, 2018. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Pracovní spokojenost zaměstnanců v závislosti na velikosti firmy
Karolína DUBOVÁ -
Klima konkrétní organizace a spokojenost zaměstnanců
Ivana DVOŘÁKOVÁ -
Pracovní spokojenost a motivace zaměstnanců ve veřejné správě.
Karolína Bělonožníková -
Proces hodnocení zaměstnanců a jeho vliv na motivaci a spokojenost zaměstnanců
Veronika Míčková Saiptová -
Spokojenost zaměstnanců se systémem hodnocení pracovního výkonu v Městské nemocnici Dvůr Králové nad Labem
Tereza Holomková -
Spokojenost zaměstnanců v rámci interního marketingu
Jana Blinková -
Tvorba webové grafiky pro fiktivního zákazníka
Tomáš Večerník -
Mystery shoping z pohledu fiktivních zákazníků.
Lucie Barborová
Názov
Vložil
Vložené
Práva