Jana Vlčková

Diplomová práce

Pojem "organický" vo filmovej terminológii u Ejzenštejna a Tarkovského

Term "Organic" in the Film Terminology of S.M. Eisenstein and A. Tarkovsky

Anotace:
Práca sa v prvej časti zaoberá dôkladnejším vysvetlením pojmov ako sú analógové prostredie, digitalizácia alebo analógový a digitálny kód v kultúrnom kontexte. Ukazuje napríklad rozdiel medzi analógovou a digitálnou abstrakciou. Tiež poukazuje na možnosť čisto analógového prenosu, ako protipólu deliacej a hodnotiacej digitalizácie. Prostredníctvom týchto kategórií je potom interpretovaný film: Ejzenštejnov …více
Abstract:
In the first part this text deals with more thorough explanation of concepts such as analogue environment, digitalization or analogue and digital code in the cultural context. For example the difference between analogue and digital abstraction. It also points out the possibility of a pure analog transmission and record, as a counterpart of of selective and examining digitalization. Via these terms …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 10. 2011
  • Vedoucí: Marek Bouda
  • Oponent: Georgy Bagdasarov

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenční smlouvě souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a vjakékoliv formě, včetně formy elektronické; b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a); d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a); e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele).;
In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form; b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof; d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof; e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet);

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 22. 2. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU. Knihovna

Akademie múzických umění v Praze

Filmová a televizní fakulta AMU

Magisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Střihová skladba

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.