Marketing a marketingová komunikace města Stříbra – Bc. Radka Nováková
Bc. Radka Nováková
Diplomová práce
Marketing a marketingová komunikace města Stříbra
Marketing and marketing communication of City Stříbro
Anotace:
Tématem této diplomové práce je marketing a marketingová komunikace města. Práce se skládá ze dvou částí. V teoretickém bloku definuji základní pojmy ze tří oblastí – marketingu, marketingové komunikace a veřejné správy. Také zde popisuji rozdíly mezi obecným marketingem a marketingem aplikovaným do prostředí města a jeho správy. Praktická část se již konkrétně zabývá marketingovou komunikací města …víceAbstract:
The theme of this thesis is marketing and city marketing communication. This thesis consists of two parts. In the theoretical part I define the basic concepts of three disciplines – marketing, marketing communication and public administration. Here I also describe the differences between general marketing and marketing applied to the environment of the city and to its management. The practical part …víceKlíčová slova
Marketing městský marketing marketingová komunikace marketingový komunikační mix strategie marketingové komunikace marketingová komunikace města SWOT analýza STEP analýza veřejná správa občan město Stříbro city marketing marketing communication marketing communication mix marketing communication strategy city marketing communication SWOT analysis STEP analysis public administration citizen town Stříbro.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dmbkt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2013
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová -
Strategie marketingové komunikace Golfového resortu Jezera
Kamila Kočí -
Strategie marketingové komunikace pro startup
Ivana Štouračová -
Návrh strategie marketingové komunikace Katedry ekonomických a manažerských studií na sociálních sítích
Anna VOJÁČKOVÁ -
Strategie značky NA PIPI a její marketingové komunikace
Jana Marešová -
Vytvoření strategie marketingové komunikace: případová
Jakub Krištof -
Strategie marketingové komunikace firmy Cosmetica Bohemica na sociálních sítích
Markéta Jarošová -
Návrh strategie marketingové komunikace pro TIGER STORES CZECH REPUBLIC s.r.o.
Kateřina Šibravová