Marketingová komunikace vybraného podniku – Bc. Kateřina Hamplová
Bc. Kateřina Hamplová
Master's thesis
Marketingová komunikace vybraného podniku
Marketing communication of the selected company
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnocení marketingové komunikace společnosti a navržení možných zlepšení v dané oblasti. V teoretické části práce jsou vymezena základní teoretická východiska dané problematiky, konkrétně marketingový komunikační mix a současné trendy v marketingové komunikaci. V následující kapitole je vybraná společnost představena a blíže charakterizována. Praktická část práce zahrnuje …moreAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the company's marketing communication and propose possible improvements in the given area. In the theoretical part of the thesis, the basic theoretical starting points of the given issue are defined, specifically the marketing communication mix and current trends in marketing communication. In the following chapter, the selected company is introduced and characterized …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/m23lp/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
- Reader: Ing. Kateřina Toflová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Vojtěch Goldmann -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace konference Barcamp
Marie Uhrová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Marketingová komunikace ve službách
Antonín Klenot -
Marketingová komunikace výrobků značky G21
Michaela Šídlová