Marketingová komunikace vybraného podniku – Bc. Kateřina Hamplová
Bc. Kateřina Hamplová
Diplomová práce
Marketingová komunikace vybraného podniku
Marketing communication of the selected company
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnocení marketingové komunikace společnosti a navržení možných zlepšení v dané oblasti. V teoretické části práce jsou vymezena základní teoretická východiska dané problematiky, konkrétně marketingový komunikační mix a současné trendy v marketingové komunikaci. V následující kapitole je vybraná společnost představena a blíže charakterizována. Praktická část práce zahrnuje …víceAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the company's marketing communication and propose possible improvements in the given area. In the theoretical part of the thesis, the basic theoretical starting points of the given issue are defined, specifically the marketing communication mix and current trends in marketing communication. In the following chapter, the selected company is introduced and characterized …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/m23lp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Kateřina Toflová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Vojtěch Goldmann -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace konference Barcamp
Marie Uhrová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Marketingová komunikace ve službách
Antonín Klenot -
Marketingová komunikace výrobků značky G21
Michaela Šídlová