MgA. David Mirzoev
Diplomová práce
Leopold Aver a jeho odkaz
Leopold Auer and his legacy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá významem a odkazem houslisty maďarskožidovského původu Leopolda Auera. Cílem práce je analýza Auerovy osobnosti, jeho studijních let, koncertní činnosti, pedagogického působení, houslové školy a objasnění jeho uměleckých úspěchů jako např. studia u nejvyhlášenějších hudebních kapacit své doby, koncertní činnost ve spolupráci s předními virtuózy a umělci 19. století, jeho pedagogické …víceAbstract:
Diploma thesis „Leopold Auer and his legacy” deals with the historical meaning and legacy of the Hungarian-jewish violinist Leopold Auer. The goal of the work is to analyze Auer's figure, his students years, concert activity, pedagogical activities, his violin school and clarification his artistic successes like for example the fact, that he has studied by renown celebrities of his era, performing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/mu9nt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
- Vedoucí: prof. MgA. František Novotný
- Oponent: doc. MgA. Bohuslav Matoušek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/mu9nt/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Hudební fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hudební umění / Hra na housle
Práce na příbuzné téma
-
Alexander Konstantinovič Glazunov – Houslový koncert a moll, op. 82
Radka Slaninová -
Význam pedagoga Leopolda Auera a jeho nejslavnější žáci
Pavel Kirs -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Jaký pohled na inkluzi mají žáci
Monika Prokešová -
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková -
Žáci druhého stupně ZŠ a jejich vztah k autoritám v prostředí školy
Jitka Kociánová -
Žáci prvního stupně ZŠ a jejich vztah k autoritám v prostředí rodiny a školy
Kateřina Hatalová