Nation Brands Index - postavení České republiky – Johana Nádvorníková
Johana Nádvorníková
Bachelor's thesis
Nation Brands Index - postavení České republiky
Nation Brands Index - position of the Czech Republic
Abstract:
V současné době musí hlavně malé státy klást velký důraz na propagaci svých předností a atraktivních vlastností, které mohou světu nabídnout. Česká republika v poslední době vykazuje poměrně výrazné snahy v této oblasti a zapojuje se do propagace své individuality. Tato práce se zabývá Nation Brands Indexem, jako prostředkem měřícím pověst zemí, a postavením České republiky v jeho žebříčku hodnocení …moreAbstract:
Nowadays especially small states really have to focus on the promotion of their strenghts and attractive characteristics that they can offer to the world. The Czech Republic has recently shown quite evident efforts in this area and has joined into the promotion of itself. This thesis focuses on the Nation Brands Index as a mean that measures the image of countries, and on the position of the Czech …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 9. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/64575
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2013
- Supervisor: Jana Peterková
- Reader: Radka Druláková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/64575
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní studia - diplomacie
Theses on a related topic
-
Nation Brands Index - postavení České republiky
Johana Nádvorníková -
Nation branding a značka „Česká republika“
Michaela Haljuková -
Nation branding jako nástroj uplatnění soft power státu
Adéla Hradilová -
Nation branding: Případová studie Nového Zélandu a Austrálie
Jiří Drozd -
The Development of the Image of the Beatles
Michaela Vasmanská -
Nation branding jako nástroj uplatnění soft power státu
Adéla Hradilová -
Nation branding jako nástroj zahraniční politiky státu
Adéla Hradilová -
New tendencies of nation branding in the Nordic region
Kseniia Barsukova