Analýza marketingovej komunikácie vinotéky – Simona Drobníková
Simona Drobníková
Bakalářská práce
Analýza marketingovej komunikácie vinotéky
Marketing Communication Analysis of the Wine Shop
Anotace:
Predmetom bakalárskej práce „Analýza marketingovej komunikácie vinotéky“ je analýza súčasnej marketingovej komunikácie vinotéky André a jej porovnanie s konkurenčnými vinotékami v jej okolí. Na začiatku je charakterizovaná Vinotéka André a jej konkurenčné vinotéky. Ďalej sú uvedené teoretické východiská marketingovej komunikácie, podľa ktorých bude zostavený hodnotiaci list na výskum. Výskum bude uskutočnený …víceAbstract:
The thesis focuses on "Analysis of marketing communications wine shop" is an analysis of current marketing communications Wine shop André and it is comparison with competing wine shop in the area. At the beginning it is characterized Wine shop André and its competitive wine shops. The following are the theoretical basis of marketing communication, which will be formed according to an evaluation sheet …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/112889
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: Pavlína Pawlasová
- Oponent: Petr Baránek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Nové formy marketingovej komunikácie a ich využitie v podniku
Petra Otáhalová -
Prieskum vnímania nových foriem marketingovej komunikácie
Beáta Kováčová Konczová -
Návrh marketingovej a komunikačnej kampane pre vybraný podnik
Darina Kozáková -
Nové formy marketingovej komunikácie a ich využitie v podniku
Petra Otáhalová -
Prieskum vnímania nových foriem marketingovej komunikácie
Beáta Kováčová Konczová -
Návrh marketingovej komunikácie hotela Courtyard by Marriott Basel
Romana Ružičková -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu