Filip Černý

Bakalářská práce

Vliv moderních technologií na reakce spotřebitele

Modern Technology's Influence on Consumer Behavior
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na změnu nákupního chování, kterou přinesla nová informační a digitální doba. Mapuje technologický vývoj od poloviny dvacátého století až do dneška a odpovídá na otázku, jaké nové kontaktní body do vztahu marketér-spotřebitel tyto inovace přinesly, jak nové kanály ovlivňují spotřebitele a jak jich mohou značky využít k větší prosperitě. Pro dosažení cílů této práce jsou …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on change in consumer decision journey as a result of new Information and digital age. It follows technological progress since middle of twentieth century till today. The thesis analyzes which new touch points were brought into the marketer-consumer relationship when new technologies emerged, how new channels have affected consumers and how brands can profit from it …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
  • Vedoucí: Tomáš Sigmund
  • Oponent: Zdeněk Vondra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50391