Bc. Martin Lajda

Bakalářská práce

Neformálne vzdelávanie z pohľadu trénerov v rámci programu Erasmus+

Non-formal learning from the perspective of trainers of Erasmus+ programme
Abstract:
Bachelor thesis Non-formal education from perspective of trainers of Erasmus+ programme aims to bring the issue of non-formal learning in the context of trainings of Erasmus + / Youth in Action programme organized by the European Commission. The theoretical part focuses on backgrounds of non-formal education and the problems of recognition, the definition of training in the context of experiential …více
Abstract:
Bakalárska práca Neformálne vzdelávanie z pohľadu trénerov v rámci programu Erasmus+ sa zameriava na priblíženie problematiky neformálneho vzdelávania v kontexte tréningov programu Erasmus+/Youth in Action organizovaných Európskou Komisiou. Teoretická časť sa zameriava na východiská neformálneho vzdelávania a problematiku jeho uznávania, na vymedzenie tréningu v súvislosti skúsenostného učenia a na …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Dušan Klapko, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Veronika Nýdrlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta