Identifikace obchodních příležitostí a návrh strategie vstupu firmy na trh technologií pro chytrá města – Ondřej Výcha
Ondřej Výcha
Bakalářská práce
Identifikace obchodních příležitostí a návrh strategie vstupu firmy na trh technologií pro chytrá města
Identification of business opportunities and design of a strategy for the company's entry into the technology market for smart cities
Anotace:
Cílem bakalářské práce je na pomocí fiktivní technologické firmy identifikovat obchodní příležitosti na trhu zaměřeném na budování a rozvoj chytrých měst a navrhnout strategii pro vstup firmy na tento trh. V první části je popsán vývoj a aktuální situací na trhu chytrých měst, zároveň i kroky potřebné pro vstup na trh. V další části je založen fiktivní projekt nové firmy a provedeny analýzy a vytvořen …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to identify business opportunities in the market focused on building and developing smart cities and to propose a strategy for entering this market using a fictitious technology company. The first part describes the development and current situation of the smart city market, as well as the steps needed to enter the market. In the next part, a fictitious project for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Jitka Komárková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÝCHA, Ondřej. \textit{Identifikace obchodních příležitostí a návrh strategie vstupu firmy na trh technologií pro chytrá města}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/673sph/.
Jak správně citovat práci
Výcha, Ondřej. Identifikace obchodních příležitostí a návrh strategie vstupu firmy na trh technologií pro chytrá města. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Chytrá síť perspektivou obchodních společností
Jaroslav Panák -
Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik
Zuzana Odvárková -
Strategie Dopravního podniku města Pardubic a.s. v prostředí nové regulace
Luděk Franc -
Strategie rozvoje malého podniku
Alena Hamerníková -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská -
Kritická analýza vstupu společnosti na německý trh a porovnání s analýzou expanze společnosti na polský trh
Roman Novák