The role of advertising in the development of communities and society – Ekaterina Guseva
Ekaterina Guseva
Bakalářská práce
The role of advertising in the development of communities and society
The role of advertising in the development of communities and society
Anotace:
Tento článek představuje filozofickou analýzu reklamy jako mechanismu schopného regulovat chování jednotlivců ve konzumní společnosti. Otázka specifik reklamy ve společnosti je podrobně studována, funkce, které vykonává, jsou odhaleny. Zaměří se na místo reklamy v sociokulturním prostoru, její roli při formování společného životního kontextu, vyprávění, které sleduje jednotlivce po celý život a prolíná …víceAbstract:
This article presents a philosophical analysis of advertising as a mechanism capable of regulating the behavior of individuals in a consumer society. The question of the specifics of advertising in society is studied in detail, the functions performed by it are revealed. It will focus on the place of advertising in the socio-cultural space, its role in the formation of a common life context, a narrative …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cw27s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedoucí: MSc Mirela Moldoveanu
- Oponent: Ph.D. Kristina Lenkova
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Czech-British Parallels in the Use of Humour in Contemporary Advertising
Lucie HORÁKOVÁ -
Reklama - její typy a jazykové prostředky
Pavlína Zouharová -
Reklama a její vliv na spotřebitele
Aneta ZÁRUBOVÁ -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Typy žen v reklamě a jejich funkce
Martina Štecherová -
Komunikační funkce a výpovědní formy reklamních sdělení
Jozefína EICHLEROVÁ -
Fenomén bezdomovectví prizmatem teorie uznání Axela Honnetha
Nikol KUBÁTOVÁ -
Konspirační teorie ve světě médií
Martin LUKAČKO