Bc. Aneta Hermannová

Bakalářská práce

Talentové TV pořady: mediatizace, marketizace a celebritizace

Talent TV Shows: Mediatization, Marketization and Celebritization
Anotace:
Bakalářská práce se bude zabývat rozborem 1. ročníku talentové soutěže Česko hledá Superstar a dosavadně posledním ročníkem ČeskoSlovenská Superstar 2018. Hlavním cílem práce bude posouzení, která řada byla úspěšnější z vybraných hledisek. V teoretické části autorka popisuje vztah televize a marketingu, definuje pojem talentové pořady a definuje obě dvě řady Superstar. V praktické části je provedena …více
Abstract:
This bachelor thesis is focusing on the analysis of the 1st season of the Talent TV Show called Česko hledá Superstar (Czech Idol) and the last season of the same show (Československá Superstar 2018/ Czech Slovak Idol). The main aim of the bachelor thesis is to assess, which series was more successful, based on various selected criteria. In the theoretical part, the author describes relationship between …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sloboda
  • Oponent: Ing. Martin Švehla

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace