Martin Knot

Bachelor's thesis

Marketingové aktivity a konkurenceschopnost lyžařské školy

Marketing activities and competitiveness of a ski school
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na lyžařskou školu Skol Max ski school, a.s. a na ostatní lyžařské školy působící ve Špindlerově Mlýně. Rozebírá jejich marketingové aktivity, spokojenost jejich zákazníků a konkurenceschopnost v porovnání s ostatními. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. V první, teoretické části, jsou popsány základní marketingové pojmy důležité pro tuto práci, jako marketingový …more
Abstract:
The present bachelor thesis's main focus is on Skol Max ski school, a.s. and its two direct competitors operating in Špindlerův Mlýn. It analyzes their marketing activities, customer satisfaction and competitive environment. The present thesis is divided into two parts. In the theoretical part are described some important marketing terms such as marketing mix, SWOT analysis, marketing research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 10. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2014
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Aleš Mach

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41488