Marketing turistické nabídky města Žatce – Jan Novotný
Jan Novotný
Diplomová práce
Marketing turistické nabídky města Žatce
Marketing of tourism offer of the town of Žatec
Anotace:
Diplomová práce analyzuje marketing turistické nabídky města Žatce se zaměřením na jeho stěžejní produkt Chrám Chmele a Piva. Hlavním cílem práce jsou návrhy konkrétních marketingových opatření pro zatraktivnění celkové turistické nabídky města Žatce a Chrámu Chmele a Piva pro poslední čtvrtletí roku 2011 a rok 2012. Po vymezení základních atraktivit cestovního ruchu města Žatce je v případě celkové …víceAbstract:
The thesis analyses the marketing of tourism offer of the town of Žatec with a particular emphasis on its principal product -- the Temple of Hops and Beer. Its main objective is to formulate proposals of specific marketing measures for the popularization of the general tourism offer of the town of Žatec and the Temple of Hops and Beer for the last quarter of the year 2011 and 2012. After defining the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 2. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28929
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2011
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Jiří Válka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28929
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Dopady obnovy Chrámu chmele a piva na rozvoj cestovního ruchu na Žatecku
Eva Zajíčková -
Univerzitní liga ledního hokeje - vnímání hráči a hledání pozice v systému českého hokeje
Dominik BEER -
Dopady obnovy Chrámu chmele a piva na rozvoj cestovního ruchu na Žatecku
Eva Zajíčková -
Druhy piva v nabídce obchodních řetězců a jejich výživové hodnoty
David Urban -
Trh s pivem V ČR a úloha minipivovarů
Anisa Nagina -
Chmelařství a výroba piva jako součást marketingové politiky města Žatec
Dominik Ladýř -
Podnikatelský plán a záměr pro mikropodnik s vlastní výrobou piva
Alexandra Mihálechová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová