"Podmořské dobrodružství" Význam práce z keramické hlíny pro rozvoj osobnosti dítěte na 1. stupni Základní školy – Karolína ZIMČÁKOVÁ
Karolína ZIMČÁKOVÁ
Bakalářská práce
"Podmořské dobrodružství" Význam práce z keramické hlíny pro rozvoj osobnosti dítěte na 1. stupni Základní školy
The importance of ceramic clay work for the development of the child's personalities at the 1st stage of primary school
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o sestavení výtvarného projektu Podmořské dobrodružství v rámci, kterého se děti seznámí s vodními plochami Země - moří a oceánů. Projekt je propojen s tvorbou z keramické hlíny. Hlavním cílem je zjistit význam práce z keramické hlíny pro rozvoj osobnosti dítěte na 1. stupni Základní školy. Dalšími cíli je relaxace a ponoření do práce s keramickou hlínou. Rozvíjení jemné …víceAbstract:
The Bachelor thesis explains an idea of an art project Underwater adventure, which will teach the children the information about water spaces in our world - seas and oceans. This project is connected with the creations from ceramic clay. The main aim of the job is to get to know the impact of the work with ceramic clay on the child's personality development at the 1st level of elementary school. Other …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Monika Dokoupilová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZIMČÁKOVÁ, Karolína. \textit{''Podmořské dobrodružství'' Význam práce z keramické hlíny pro rozvoj osobnosti dítěte na 1. stupni Základní školy}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/67wkyk/.
Jak správně citovat práci
ZIMČÁKOVÁ, Karolína. "Podmořské dobrodružství" Význam práce z keramické hlíny pro rozvoj osobnosti dítěte na 1. stupni Základní školy. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Vychovatelství
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj pojetí snu u dětí předškolního, mladšího školního a staršího školního věku
Nikola Kašubová -
Vývoj sebehodnocení v průběhu jednoho roku u žáků mladšího školního věku
Gabriela Pilátová -
Vývoj a pilotní ověření metody k měření testového prožívání u dětí mladšího školního věku
Sabina Gargošová -
Možnosti využití učení v pohybu u dětí mladšího školního věku na základě doporučení pokusného ověřování programu Pohyb a výživa na vybrané základní škole.
Martina Obrdlíková -
Vybrané faktory školního prostředí s možným negativním působením na držení těla dětí mladšího školního věku - případová studie
Dominika Babáčková -
Analýza patologických jevů ovlivňující vývoj u dětí mladšího a staršího školního věku
Helena MÜLLEROVÁ -
Vliv pohybu na tělesný vývoj dětí mladšího školního věku
Michala Válová -
Vliv rodiny na vývoj dětí mladšího školního věku v rámci způsobu trávení volného času dětí prostřednictvím a mimo užívání informačních technologií
Šárka Matyášková
Název
Vložil
Vloženo
Práva