Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu. – Bc. Karolína Česenková
Bc. Karolína Česenková
Master's thesis
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu.
Analysis of customer shopping behavior when shopping for groceries on the Internet.
Abstract:
Tato diplomová práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou část. Teoretická část má podobu literární rešerše, která čtenáři přináší základní vhled do problematiky, definuje klíčové pojmy jako „marketingový výzkum“ či „nákupní chování spotřebitele“, uvádí kategorizaci marketingového výzkumu a v neposlední řadě vyjmenovává a vysvětluje konkrétní faktory, které ovlivňují nákupní chování …moreAbstract:
This thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is in the form of a literature search, and it presents findings from the field of marketing research, but also from the field of neuromarketing. This part of the thesis provides the reader with a basic insight into the issue, defines key terms such as "marketing research" or "consumer buying behaviour", categorises …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Michal Prokop, Ph.D.
- Reader: Veronika Zajíčková, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČESENKOVÁ, Karolína. \textit{Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu.}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/682gn6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Theses on a related topic
-
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Customer Experience
Matej Sršeň -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights