Public relations strategie zaměřená na budování značky a zvýšení návštěvnosti webového portálu – Mgr. Michala Gregorová
Mgr. Michala Gregorová
Bakalářská práce
Public relations strategie zaměřená na budování značky a zvýšení návštěvnosti webového portálu
Public relations strategy designed for brand building and audience increase of a web portal
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je tvorba PR strategie s důrazem na media relations. Teoretická část práce je věnována vysvětlení pojmu „public relations“ a oblastem, na které se public relations dělí. Z nich je větší prostor věnován media relations, které jsou důležité pro PR strategii v praktické části práce, která se na tento typ vztahů soustřeďuje. Jádro teoretické části spočívá v nastínění pojmu „PR …víceAbstract:
The subject of this thesis is creating PR strategy focused on the media relations. The theoretical part of the thesis deals with explanation of the term „public relations“ and the branches that the public relations consist of. Media relations are important for the PR strategy in the practical part of the thesis, which is focused on this kind of relations; that is why media relations are described more …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/coqxx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GREGOROVÁ, Michala. \textit{Public relations strategie zaměřená na budování značky a zvýšení návštěvnosti webového portálu}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/6844xq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová