Public relations strategie zaměřená na budování značky a zvýšení návštěvnosti webového portálu – Mgr. Michala Gregorová
Mgr. Michala Gregorová
Bachelor's thesis
Public relations strategie zaměřená na budování značky a zvýšení návštěvnosti webového portálu
Public relations strategy designed for brand building and audience increase of a web portal
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je tvorba PR strategie s důrazem na media relations. Teoretická část práce je věnována vysvětlení pojmu „public relations“ a oblastem, na které se public relations dělí. Z nich je větší prostor věnován media relations, které jsou důležité pro PR strategii v praktické části práce, která se na tento typ vztahů soustřeďuje. Jádro teoretické části spočívá v nastínění pojmu „PR …moreAbstract:
The subject of this thesis is creating PR strategy focused on the media relations. The theoretical part of the thesis deals with explanation of the term „public relations“ and the branches that the public relations consist of. Media relations are important for the PR strategy in the practical part of the thesis, which is focused on this kind of relations; that is why media relations are described more …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/coqxx/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Reader: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GREGOROVÁ, Michala. \textit{Public relations strategie zaměřená na budování značky a zvýšení návštěvnosti webového portálu}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2009. Available from: https://theses.cz/id/6844xq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Management
Theses on a related topic
-
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková