Marketing a propagace církve v Norsku – Marika Zupková
Marika Zupková
Bakalářská práce
Marketing a propagace církve v Norsku
Marketing and Promotion of the Church in Norway
Anotace:
Předložená bakalářská práce zpracovává téma propagace protestantské církve na území Norského království. V teoretické části se věnuje historii církve jako celku, významu ná-boženství pro současnou společnost a efektivním způsobům komunikace náboženské orga-nizace. Ke konci teoretické části se práce blíže věnuje Norsku a historii církve právě na tomto území. Praktická část práce vyhodnocuje názory na …víceAbstract:
Presented bachelor thesis deals with the topic of promotion of the Protestant church in Norway. Theoretical part of the thesis describes history of the whole church, meaning of the religion for today´s society and effective ways how religious organizations communi-cate. It will pay closer attention to Norway and the history of the church there. Practical part of the work evaluates opinion of two groups …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Zveřejnit od: 24. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zupková, Marika. Marketing a propagace církve v Norsku. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nová náboženská hnutí z perspektivy soudobé marketingové komunikace
Marek Adamík -
Umění jako prostředek propagace náboženství
Katarína MORVAI -
Norsko a uprchlická otázka v historii a dnes
Zuzana Parthonová -
Studium fosforečnanů z magnesito-serpentinových ložisek v oblasti Modum, Norsko.
Evžen Sypták -
Závislost na ropě a diverzifikace ekonomiky: pohled na Norsko a Rusko v kontextu Holandské nemoci v letech 2002 -2022
Kateřina Švandová -
Rozvojová pomoc: Norsko v hlavní roli
Radek Hovorka -
Norsko jako destinace mezinárodního cestovního ruchu
Johana Soukupová -
Norsko v rámci EHP a vztahy k EU
Kristýna Kořínková