Role marketingu a public relations v informačně-vzdělávacích aktivitách vysokoškolských knihoven – Bc. Diana Hlubková
Bc. Diana Hlubková
Diplomová práce
Role marketingu a public relations v informačně-vzdělávacích aktivitách vysokoškolských knihoven
The Role of Marketing and Public Relations within the Informative and Educative Activities of the Universities Libraries
Anotace:
Tématem práce je role marketingu a public relations v informačně-vzdělávacích aktivitách vysokoškolských knihoven. Marketingová teorie je aplikována na prostředí, jehož podstatou je poskytování služeb. Na informační vzdělávání je nahlíženo jako na nezbytnou součást vysokoškolského vzdělávání, kterou je třeba organizovat, plánovat a propagovat. Úspěšná realizace informačního vzdělávání předpokládá segmentaci …víceAbstract:
The subject-matter of the thesis is the role of marketing and public relations within the informative and educative activities of university libraries. The marketing theory is applied to the environment the substance of which is rendering of services. The information education is perceived as an essential part of academic education which must be organized, planned and promoted. Successful implementation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e1kve/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2011
- Vedoucí: Mgr. Petra Hornochová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HLUBKOVÁ, Diana. \textit{Role marketingu a public relations v informačně-vzdělávacích aktivitách vysokoškolských knihoven} Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/68eu3u/. [cit. 2024-04-19].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Informační chování internetové generace a jeho důsledky pro vysokoškolské knihovny
Iveta Matoušková -
Využití nástrojů library advocacy k prosazování zájmů vysokoškolských knihoven: návrh aplikace pro fakultní knihovny Masarykovy univerzity
Marika Hrubá -
Hodnocení kvality služeb vysokoškolských knihoven ČR na příkladu Akademické knihovny JU v Českých Budějovicích
Natálie Velecká -
Historie knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity do roku 1994
Magdalena Učňová -
Informační gramotnost v celoživotním vzdělávání dětí ve věku 10 až 12 let: návrh konceptu metodiky
Jiří Horák -
Informační gramotnost se zaměřením na hodnocení informací žáky 8. a 9. ročníků základních škol
Natálie Fábry -
Informační gramotnost studentů 1. ročníku vysokoškolského studia: výzkumná sonda v programu Informační studia a knihovnictví na FF MU
Pavla Rimešová -
Mediální gramotnost v rámci informačního vzdělávání v akademických knihovnách
Romana Králová