Communication Engagement to Inspire Dialog – Jose Ignacio Nuño Orozco
Jose Ignacio Nuño Orozco
Bachelor's thesis
Communication Engagement to Inspire Dialog
Communication Engagement to Inspire Dialog
Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou engagement marketingu, konkrétně jednou její částí, kterou jsou negativní komentáře na internetu. Hlavním cílem práce je výzkum reakce společnosti na čtení negativních komentářů na internetu a možnost zvrátit jejich negativní dopad na pozitivní. Hlavní výzkumná otázka zní: "Pokud firma obdrží negativní komentáře online o produktu nebo značce samotné, je dopad komentářů …moreAbstract:
This thesis deals with engagement marketing and negative comments online about brands or products. The main goal of the thesis is to research societies response to reading negative comments online and the possibility to reverse negative impact to positive. The main research question is “If a company receives negative comments online about a product or the brand itself, is the impact of the comments …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2023
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xulk7/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2023
- Supervisor: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Reader: Ing. Radek Turčáni
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Sociální proměnné a pozitivní a negativní elektronický word of mouth
Simona Hreščáková -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Impact of social media on businesses in Ghana
Seth-Junior Sekyere Baako -
Privacy and security in social media
Viktoriya Jukova