Bc. Lenka Bejdová
Master's thesis
Neuromarketing
Neuromarketing
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o neuromarketingu jako vědní disciplíně. Cílem teoretické části je zachytit a popsat současný stav neuromarketingu v ČR i ve světě spolu se všemi základními poznatky. Proto teoretická část obsahuje průřez anatomií mozku, neuronu a jejich funkcí, popisuje současné vyšetřovací a zobrazovací metody kognitivních neurověd, vysvětluje základní pilíře neuromarketingu, zabývá se jeho …viacAbstract:
The thesis deals with neuromarketing as a scientific discipline. The aim of the theoretical part is to capture and describe the current state of neuromarketing in the Czech Republic and in the world, along with all the basic knowledge. Therefore the theoretical part includes a cross-section of brain anatomy, neuron and their functions, describes current examination and imaging methods of cognitive …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/is1ew/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
- Vedúci: PhDr. Jaroslav Jančík
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Limbické typy , vliv pohlaví a věku zákazníka na rozdíly v preferencích
Sandra Holubová -
Limbický marketing (Marketingová strategie zaměřená na limbický systém)
Martina Poláková -
Neuromarketing a analýza nákupního rozhodování dle specifické typologie zákazníků
Nikola Jarolímová -
Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (Limbická analýza)
Radka Šplíchalová -
Neuromarketingová charakteristika cílové skupiny konzumentů biopotravin
Martina Poláková -
Kontrastive Phraseologie Deutsch-Tschechisch: Zu Möglichkeiten der Übersetzung von Phraseologismen in populärwissenschaftlichen Texten am Beispiel der Zeitschrift „GEO“
Kateřina Jašková